any good?

Mech Warrior General Topics
Post Reply
User avatar
FF-Hubris
It's DOoB Time
Posts: 427
Joined: Wed Jul 10, 2002 14:44
Location: Reading, UK

any good?

Post by FF-Hubris » Sat Feb 08, 2003 1:40

is MW4 good? does the fact that i think MW3 is crap mean i wont like it? cos i want to kill adam.
Image

User avatar
Sir Fett
Don't open this cage! NOOOOOOOOOO...
Don't open this cage! NOOOOOOOOOO...
Posts: 6421
Joined: Wed Jun 06, 2001 4:36
Location: austrifornia

Post by Sir Fett » Sat Feb 08, 2003 10:12

:roflmao:
if u think mw3 is crap
:roflmao:
Image

User avatar
Sir Killalot
Odd one
Odd one
Posts: 3527
Joined: Mon Aug 13, 2001 22:12
Location: The low countries
Contact:

Post by Sir Killalot » Sat Feb 08, 2003 13:36

Adam Farrman?

Kill him or beat him in a duel?

Killing him won't be so hard, but beating him in a duel :roll: Better start practicing :P
Image
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Terry Pratchett

User avatar
~Ethari~
^^loves Fetty
^^loves Fetty
Posts: 2039
Joined: Tue Jun 05, 2001 17:36
Location: Shuved right up... Fetty's chimney
Contact:

Post by ~Ethari~ » Sat Feb 08, 2003 15:12

if u thought mw3 was crap dont bother.. its basically the same except well, newer
Image
Luv Shack.. baby luv shack!!

User avatar
FF-Farrman
Commander
Commander
Posts: 831
Joined: Sun Jun 03, 2001 13:30
Location: Over here
Contact:

Post by FF-Farrman » Sat Feb 08, 2003 16:36

nah mw3 sucked monkey balls compared to 4. In alotta ways mw4 is more arcade style, lot easier to get to grips with!!

and yes, i, the one true farrman, am known as Adam (or often 'YOU FLUKEY SPRAYING MOFO PIECE OF ANAL VOMIT') in cs :D
Image

User avatar
~Ethari~
^^loves Fetty
^^loves Fetty
Posts: 2039
Joined: Tue Jun 05, 2001 17:36
Location: Shuved right up... Fetty's chimney
Contact:

Post by ~Ethari~ » Sat Feb 08, 2003 16:40

farr get on msn sum time ya bitch =P
Image
Luv Shack.. baby luv shack!!

User avatar
FF-Hubris
It's DOoB Time
Posts: 427
Joined: Wed Jul 10, 2002 14:44
Location: Reading, UK

Post by FF-Hubris » Sat Feb 08, 2003 18:33

i only pld the first 2 missions on single player on MW3, i thought u moved stupidly slow and it was so easy to kill things... CRAP
Image

User avatar
Sir Killalot
Odd one
Odd one
Posts: 3527
Joined: Mon Aug 13, 2001 22:12
Location: The low countries
Contact:

Post by Sir Killalot » Sat Feb 08, 2003 18:57

lol go and try me on mw4 then :roll:

Only reason you move slow is cause n00bs always take an assault mech and fill it up with armor 8)
Image
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Terry Pratchett

User avatar
Sir Fett
Don't open this cage! NOOOOOOOOOO...
Don't open this cage! NOOOOOOOOOO...
Posts: 6421
Joined: Wed Jun 06, 2001 4:36
Location: austrifornia

Post by Sir Fett » Sun Feb 09, 2003 12:28

:roflmao:
Image

User avatar
FF-Judgement
Captain
Captain
Posts: 1340
Joined: Sun Oct 28, 2001 20:07
Location: Sneaking up the posting ladder :P
Contact:

Post by FF-Judgement » Sun Feb 09, 2003 19:43

having fun fetty? :P
Image

User avatar
Sir Fett
Don't open this cage! NOOOOOOOOOO...
Don't open this cage! NOOOOOOOOOO...
Posts: 6421
Joined: Wed Jun 06, 2001 4:36
Location: austrifornia

Post by Sir Fett » Sun Feb 09, 2003 20:49

sorta
Image

User avatar
n3xt
Spammer wannabe
Spammer wannabe
Posts: 921
Joined: Sun Sep 08, 2002 23:16
Location: Bristol - England

Post by n3xt » Mon Feb 10, 2003 11:31

not many ppl play mw4 now well all the good players that played it has retired from playing it [e.g. me :)] and some just go on every now and then. i don't think i will eva play another mw4 game cuz all that is left r n00bs that can't play and will not play me cuz i'm 2 good 4 em.
Image

User avatar
Dopez
Lt Commander
Lt Commander
Posts: 529
Joined: Sun Mar 10, 2002 13:24
Location: Netherlands
Contact:

Post by Dopez » Mon Feb 10, 2003 19:17

Trooper showing off :P

I think I might come back to mw4 any time now. Just came back from skiing holiday and am dead coz of insane alcohol consumption :D.
Last edited by Dopez on Mon Feb 10, 2003 21:52, edited 1 time in total.

User avatar
Sir Killalot
Odd one
Odd one
Posts: 3527
Joined: Mon Aug 13, 2001 22:12
Location: The low countries
Contact:

Post by Sir Killalot » Mon Feb 10, 2003 19:35

lol I still play the odd open mw4 game and officially enlisted for ebtl so I'm still active
Image
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Terry Pratchett

User avatar
Dopez
Lt Commander
Lt Commander
Posts: 529
Joined: Sun Mar 10, 2002 13:24
Location: Netherlands
Contact:

Post by Dopez » Tue Feb 11, 2003 13:39

I wanna be active but I got my exams coming up in may so loads of stuff to prepare :S

User avatar
n3xt
Spammer wannabe
Spammer wannabe
Posts: 921
Joined: Sun Sep 08, 2002 23:16
Location: Bristol - England

Post by n3xt » Tue Feb 11, 2003 21:17

Dope u know whats it's like look what we tried 2 go a few times me and u in loki's on inner city v 2 assault mechs, we would of won if i didn't get legged lol
Image

User avatar
Dopez
Lt Commander
Lt Commander
Posts: 529
Joined: Sun Mar 10, 2002 13:24
Location: Netherlands
Contact:

Post by Dopez » Wed Feb 12, 2003 10:29

i remember that rofl, we did get whooped once lol.

User avatar
FF-Hubris
It's DOoB Time
Posts: 427
Joined: Wed Jul 10, 2002 14:44
Location: Reading, UK

Post by FF-Hubris » Sat Feb 15, 2003 15:14

i wish i knew what u were on about :roll:

User avatar
Sir Killalot
Odd one
Odd one
Posts: 3527
Joined: Mon Aug 13, 2001 22:12
Location: The low countries
Contact:

Post by Sir Killalot » Sat Feb 15, 2003 18:22

Show ur nose on the zone and you might find out :roll:
Image
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Terry Pratchett

User avatar
UKM_EDGE
Recruit
Recruit
Posts: 2
Joined: Sun Feb 16, 2003 4:14
Location: UK
Contact:

Post by UKM_EDGE » Sun Feb 16, 2003 4:26

Hey I think mw3 was cool but mw4 surely ROCKZ!!! :D Go for it m8 and give it a go you wont regret it. Dont play Ethi ( hes a n00b really ) or Farr or you prolly regret it after all and then feed your mech - cd to you dog 8O looool

Cya lot on the zone

Image
**~1 w177 d3nt y0u® P®1d3~*

*'Numquam Fraudamus' *

Post Reply